
Van trends naar betekenis: waardevolle marketing in complexe tijden
Hoe blijf je als marketeer betekenisvol in een wereld die continu verandert? Technologische innovaties, maatschappelijke verschuivingen en economische uitdagingen vragen om wendbaarheid en scherpe keuzes. Maar de essentie van ons vak blijft onveranderd: van waarde zijn.
De ijzersterke jubileumeditie van het PIM Trendrapport laat zien hoe trends voortkomen uit die behoeften en hoe je ze kunt vertalen naar marketing met betekenis. Geen oppervlakkige hypes, maar concrete inzichten die helpen om kansen te benutten.
Aljan de Boer – Head of Inspiration @ Trendsactive
Aljan neemt je mee in de belangrijkste lessen uit het trendrapport, bomvol inspirerende cases. Aljan is een internationale keynote spreker die altijd weet te raken. Hij draagt MarketingMinds een warm hart toe, en we zijn heel blij dat hij na jaren weer bij ons terug is. Puntje van je stoel gegarandeerd.
De merktransformatie van Intertoys – Celvin de Bie
Hoe herpak je een iconisch merk na een faillissement? Intertoys besloot in 2022 de koers radicaal te veranderen. Celvin de Bie, Head of Marketing, deelt aanpak die hem in 2023 het SAN Next Merkenbouwer Accent opleverde. Een geweldig verhaal over strategie, lef én de magie van spelen.
Kom naar deze MarketingMinds bijeenkomst in ACEC in Apeldoorn.