Digital Dialogues #15 – B2B Marketing

11 jun. '24, 19:30–22:30Poppodium Hedon, Zwolle

De komende editie van Digital Dialogues gaan we het hebben over B2B Marketing. Een onderwerp dat actueler is dan ooit.

Moet je nou demand genereren, of leads? Gated content, of niet? En wat is het verschil tussen demand generation en capturen? We hebben twee geweldige sprekers voor je geregeld die een opvallende overeenkomst hebben: namelijk hun voornaam (en zelfs de eerste letter van hun achternaam)

Sprekers:

Edwin Vlems (Demand Generation Pro, Comaxx)

Als Demand Generation Pro bij Comaxx is Edwin dagelijks bezig met het onderwerp Demand Generation. Tijdens deze avond neemt Edwin ons mee in de wereld van Demand Generation. En je krijgt antwoord op de vraag: wat is het nut van deze vorm van marketing voor jouw organisatie?


Edwin Vlieg (Founder en CEO, Moneybird)

Edwin Vlieg neemt je mee in het verhaal van Moneybird. Daarbij vertelt hij hoe ze in 15 jaar tijd gegroeid zijn tot het bedrijf dat het nu is. Door slimme marketing en goed luisteren naar klanten is Moneybird doorgegroeid tot één van de grootste aanbieders van online boekhoudsoftware. Met hun betaalrekeningen gaan ze nu de strijd aan met de grootbanken. In elke fase zag de marketing er anders uit om zoveel mogelijk ondernemers te bereiken.