
Conversational Conference 2025: Futureproof Customer Contact
Ontdek de toekomst van klantcontact op de Conversational Conference 2025. Leer hoe je AI slim inzet voor een snelle, betrouwbare en menselijke klantervaring.
Klantcontact staat centraal in de moderne bedrijfsvoering, maar de verwachtingen stijgen en de druk op customer service is enorm. Hoe creëer je een snelle, betrouwbare én menselijke klantervaring? Tijdens Conversational Conference 2025 ontdek je samen met experts en vakgenoten hoe je AI inzet om proactiever, effectiever en menselijker te communiceren.
Dit event is onmisbaar als je werkt in digitaal klantcontact. Leer hoe je de perfecte balans vindt tussen technologie en menselijkheid, en AI strategisch inzet om klanttevredenheid en efficiëntie te verhogen.
Wat kun je verwachten op Conversational Conference 2025?
- Natuurlijke en waardevolle gesprekken ontwerpen die bijdragen aan een optimale klantbeleving.
- Inzicht in de nieuwste AI-innovaties, zoals AI-integraties, AI Agents, machine learning en multimodale AI.
- Slimme en efficiënte implementatie van AI-oplossingen binnen jouw organisatie.
- Specialistische use cases en experimenten met Agentic-AI en intentieherkenning.
Luister naar de tips van sprekers van toonaangevende bedrijven:
- Steven van Belleghem (Nexxworks): Keynote spreker, CX-expert en auteur van ‘A Diamond in the Rough’ (dé business must-read volgens Forbes) blikt vooruit naar een toekomst waarin technologie versnelt en de mens verbindt.
- Lisanne van Ingen (AS Watson): Hoe AS Watson customer care slimmer, sneller, schaalbaarder én persoonlijker maakt met Agentic AI
- Annemiek Bakker (Centraal Beheer): Strategisch bouwen aan slimme voice oplossingen: leer van de ervaringen van Achmea en Centraal Beheer
- Chris den Arend (Rabobank): The End of Clicking: How Rabobank Is Making Communication Effortless with Robin!
- Robin de Weerdt (Achmea): Strategisch bouwen aan slimme voice oplossingen: leer van de ervaringen van Achmea en Centraal Beheer
- Merel Donkers (PostNL): De reis van PostNL naar slimme AI klantinteractie
- Esther Baud (PostNL): De reis van PostNL naar slimme AI klantinteractie
- Rogier Beckers (VodafoneZiggo): Met gen(AI) het werk van 3000 contact center medewerkers ondersteunen
- Hein van Vianen (VodafoneZiggo): Met gen(AI) het werk van 3000 contact center medewerkers ondersteunen
- Jouke Bakker (NS): (Case) Van intent naar intentie: hoe NS LLM’s integreert in bestaande conversational flows
- Siem Uittenhout (NS): (Case) Van intent naar intentie: hoe NS LLM’s integreert in bestaande conversational flows
- Gerry de Graaf (Xdroid): Van losse feedback naar structurele klantinzichten: hoe AI uw klantcontact transformeert
Persoonlijk & digitaal klantcontact
Niet alleen snel en 24/7, maar ook persoonlijk en empathisch. Dát is klantcontact in 2025. Hoe vind je als organisatie die perfecte balans? Welke AI-integraties en AI-agents kunnen je helpen? Mis deze kans niet en claim nu je ticket(s) voor de Conversational Conference!
De hoofdtaal op dit event is Nederlands