Skip to main content
Submit event

Marketingminds: Trends in 2026 om als marketeer rekening mee te houden

  • di 27 januari 2026, 18:00 – 21:15
Act Eventstudios, Arnhem

Het marketinglandschap verandert sneller dan ooit. Nieuwe technologieën, veranderende consumentverwachtingen én maatschappelijke verschuivingen zorgen ervoor dat wat vroeger werkte vandaag alweer achterhaald kan zijn. Er zijn veel hypes, maar wat is nu echt een blijvende trend?

Als eerst spreekt Peter Heshof over de belangrijkste tijdgeest-ontwikkelingen, van data-gedreven personalisatie en AI-powered content, tot purpose-gedreven branding en hyper-local storytelling. Waar liggen de kansen, wat zijn de valkuilen, en hoe blijven we relevant in een snel evoluerende markt?

Daarna brengt een praktijkcase je nog meer terug naar de dagelijkse realiteit: een merk dat sterk ‘on-trend’ is. Welke dit is maken we zo spoedig mogelijk bekend.

Na de presentaties is er ruimte voor discussie en reflectie: wat betekenen deze trends voor jouw merk? Hoe vertaal je de inzichten naar je eigen strategie? En met welke concrete ideeën ga je naar huis, om direct morgen al mee aan de slag te gaan?

Onze sprekers

Peter Heshof is actief als merkstrateeg en tijdgeest-watcher, met ruim 20 jaar marketingervaring bij A-merken, nationaal en internationaal. Daarnaast is hij spreker over de veranderende Tijdgeest, merk en strategie, innovatie en zingevend ondernemen.

Peter is columnist voor Marketing Tribune en doceert over trends & strategie bij o.a. NIMA, Trend Academy, Hogescholen, Universiteiten en Nijenrode Focus Conferences.

De tweede spreker wordt binnenkort bekend.

Tags