- do 17 september 2026, 08:45 – 17:00
Klantverwachtingen stijgen, terwijl de druk op customer service-afdelingen toeneemt. De uitdaging: Een snelle, betrouwbare en efficiënte klantervaring creëren, zonder het menselijke aspect te verliezen. Hoe zet je AI slim in om klantcontact proactiever, effectiever en menselijker te maken?
Ontdek het samen met experts en vakgenoten op de 11e editie van Conversational Conference.
Voor wie is Conversational Conference 2026?
Werk je als CX Manager, Product Owner, Conversational Designer of AI Developer of in een andere functie in digitale klantenservice? Dan mag je Conversational Conference 2026 in Utrecht niet missen.
Wat kun je verwachten op Conversational Conference 2026:
- Vind de perfecte balans tussen technologie en menselijkheid
- Krijg inzicht in hoe je natuurlijke en waardevolle gesprekken
- Verdiep je in de laatste innovaties op het gebied van AI
- Leer hoe je AI-oplossingen slim en efficiënt implementeert
- Duik in specialistische use cases
- Leer hoe vakgenoten experimenteren met Agentic-AI
- Zet AI strategisch in om klanttevredenheid te verhogen
Bekijk boeken over (digitaal) klantcontact en klantenservice. Lees en leer over contact met klanten, klantenservice en klantgerichtheid.
Tags
Jaarbeurs Utrecht
Koninklijke Jaarbeurs Utrecht organiseert en faciliteert het hele jaar door congressen, beurzen en events....
3521 AL Utrecht
Highlighted
-
View event details for:
Masterclass: De Psychologie van Beïnvloeden
Location Carlton President Hotel -
View event details for:
Jaarcongres Gewenst gedrag in 1 dag – Een tegen agressie
Location Burgerzoo -
View event details for:
Digifit in één dag: Leiderschap in een digitale zorgwereld
Location Amsterdam UMC, locatie AMC