Seminar Customer Champions met Steven van Belleghem

7 nov. '23, 09:00–17:15AFAS Theater, Leusdenvanaf995

Een extreem klantgerichte bedrijfscultuur: iedereen wil het. Veel organisaties geven zichzelf een aardige voldoende als het gaat om klantgerichtheid. Er zit nog een te grote kloof tussen ‘wat het bedrijf écht wil zijn’ en ‘wat de klant dagelijks ervaart’.

Zo maak je een cultuur écht klantgericht

Hoe maak je de cultuur in je bedrijf steeds meer customer centric of zelfs customer crazy? Digitale innovaties helpen daarbij, maar die werken alleen als ze perfect samengaan met de mens. Digital meets human, ook hier.

Nieuw seminar Customer Champions

In dit nieuwe seminar geeft Steven van Belleghem antwoord op brandende vragen:

  • Wat kun je leren van wereldkampioenen in klantgerichtheid?
  • Hoe vertaal je deze lessen in concrete interventies om morgen al te doen?
  • Hoe houd je momentum en werk je dag-na-dag aan nóg betere klantcultuur?


Steven Van Belleghem is een fenomenale expert en inspirerende spreker over 'Customer Experience'! Het is zijn missie is om bedrijven te inspireren om klantgerichter te worden.

Steven gelooft in het combineren van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke benadering en het nemen van sociale verantwoordelijkheid om keer op keer de harten en gunsten van klanten te winnen.

Nieuw boek Steven van Belleghem

In het seminar Customer champions presenteert Steven van Belleghem de nieuwste inzichten uit zijn allernieuwste boek (verschenen medio september 2023). Vers van de drukpers!