
NIMA Marketing Now: Het Grote AI Congres
NIMA, beroepsvereniging voor professionals in marketing, organiseert 'Het Grote AI Congres' over de rol en positie van kunstmatige intelligentie voor marketingstrategie.
Deskundigen en marketinggoeroes buitelen over elkaar om te duiden wát het is, waar we staan en waar het heengaat. Maar waar staan we écht? Wat kúnnen we en wat willen we met AI? Waarom voelt de introductie van generatieve AI alsof het was uitgevonden voor marketing?
Welke praktische en morele grenzen kent het gebruik van AI? En de belangrijkste vraag voor marketingprofessionals: Hoe kan AI onze klanten helpen waardevolle en betere keuzes te maken? Deze vragen staan centraal op het grootste AI & Marketing-congres dat tot dusver werd georganiseerd in Nederland. Specialisten en deskundigen met een echte marketingachtergrond laten hun licht schijnen over de vraag wat we kunnen en waar we op moeten letten. In een open setting die ruimte biedt voor interactie en discussie, komen smaakmakers en marketing-minds aan het woord die ver voorbij de clichés van snelle content en slimme rijtjes denken.
Verwacht geen aaneenschakeling van fancy toepassingen of vrijblijvende vergezichten. We talk marketing. Welke rol speel AI voor data en analytics? Welk ‘plak en knipwerk’ neemt AI de marketingprofessional uit handen en hoe zie je toe op de kwaliteit? Hoe gebruik je AI bij het ontwikkelen van marketingstrategie? Welke vragen kun je stellen en welke antwoorden mag je verwachten? Waar let je op en bovenal: wat hou je in de gaten (voordat je concurrent dat doet)?