
MarketingMinds: Wat AI écht voor jou als marketeer betekent
Ontdek hoe AI jouw dagelijkse werk verandert, waarde toevoegt en onze rol opnieuw definieert.
Voorbij de AI-hype
AI is niet meer weg te denken uit ons vak. Maar wat betekent deze razendsnelle ontwikkeling nu écht voor jou als marketeer of communicatieprofessional? MarketingMinds duikt voorbij de AI-hype en laten zien hoe deze technologie jouw werk verandert en de rol van marketeer opnieuw vormgeeft.
Programma
Op het programma staat spreker Patrick Klerks, doctorandus in AI, creatief directeur van Online Slimmeriken en oprichter van Bureautje Aap. Hij helpt organisaties als KLM, Fairtrade Nederland en Port of Rotterdam AI effectief en creatief in te zetten.
Patrick laat zien hoe technologieën als autonome agents en AI-gedreven onderzoek ons werk én onze waarde als marketeer fundamenteel veranderen.
De tweede spreker houden ze nog even onder de pet, maar ook dit wordt er eentje die je niet wilt missen.
Zoals altijd zorgt MarketingMinds voor een inspirerende locatie, goed eten, sterke inhoud en de beste vakgenoten om je heen. Bijeenkomst is inclusief diner en afsluitende borrel.
De bijeenkomst vindt plaats op Arnhems Buiten, het voormalige KEMA-terrein aan de rand van Arnhem. Een prachtig groen en ruim opgezet park waar historie, technologie en innovatie samenkomen.