
Employer branding, steeds meer een taak van de marketeer - Marketingminds
In een krappe arbeidsmarkt is het aantrekken én behouden van medewerkers een steeds grotere uitdaging. Hoe zorg je ervoor dat je organisatie een plek is waar mensen graag werken, zich thuis voelen én nét dat stapje extra willen zetten? Tijdens deze MarketingMinds-avond in Deventer duiken we in de wereld van employer en internal branding. Verwacht een inspirerende sessie vol praktische inzichten over hoe je als merk structureel bouwt aan een sterk werkgeversmerk en gezonde organisatiecultuur. Met als resultaat: lager verzuim, betere bedrijfsresultaten, en blije medewerkers én klanten.
Employer branding
De eerste spreker is Jasper Ordelman. Jasper is merk- en communicatiestrateeg bij Hugo Strategy, het strategisch communicatiebureau dat hij zelf in 2009 oprichtte. Jasper is gespecialiseerd in merkpositionering, merkcommunicatie en employer branding. Als zelfstandig communicatiestrateeg heeft hij meer dan 50 organisaties van binnen gezien en geholpen, waaronder o.a. Heineken, NOS, WE Fashion, Adyen, BUX, OHRA en BNP Paribas. Om echte impact te maken bij organisaties combineert Jasper zijn kennis van internal en employer branding met zijn rol als teamcoach en leiderschapstrainer.
Spreker 2 – wordt binnenkort bekendgemaakt
Ook onze tweede spreker belooft een krachtig verhaal. Wie het is, hoor je snel!
Programma Marketingminds
18:00 – Welkom
18:30 – BBQ-buffet
19:30 – Presentatie Jasper Ordelman
20:15 – Tweede spreker (volgt nog)
21:00 – Afsluiting met borrel